Hoppa till innehållet Hoppa till navigeringen Hoppa till början av sidan

Så här kontaktar du oss om du inte är nöjd

Har vi inte lyckats leva upp till dina förväntningar? Har vi gjort något fel eller är du inte nöjd med hur vi har löst ditt ärende? Hör av dig till oss!
Om du inte är nöjd med hur vi har agerat ska du i första hand vända dig till vår kundservice. Du kan också få opartisk rådgivning från andra instanser.
Vår kundservice når du på telefon 0980-101 35 eller e-post. Du är också välkommen att besöka oss på Björkplan 6 D i Kiruna.

Våra öppettider är vardagar 08.00–14.00 (lunch 12.00-13.00)

Hit kan du vända dig för opartisk rådgivning

 

Kommunala konsumentvägledare finns i de flesta kommuner och rådgivningen är gratis. De kan ge dig råd vid klagomål eller om du hamnat i tvist med ett företag. Kontakta din kommun för ytterligare information och kontaktuppgifter. Kommunala konsumentvägledare (Kiruna kommun) Här kan du läsa mer var du kan få hjälp.

 

Senast publicerad: 171018 | Powered by SiteSmart